Kapoenen

Dries Lenaers

Kai Haesen

Communicatieve Cavia

Yow Yow! Kai Haesen a.k.a Hai Cheese a.k.a Communicatieve Cavia hier! Ik ben al lid van de Scouts sinds mijn eerste jaar kapoen en vervolledig nu mijn 4de jaar als leiding en dat dit jaar wederom van de kapoentjes!!! Hiernaast ga ik ook aan mijn tweede jaar als groepsleiding beginnen met mijn geweldige medegroepsleiding! Buiten de Scouts ziet ge mij ronddwalen door de gangen van UCLL in Diepenbeek waar ik supply chain management studeer. Ik nuttig in het weekend ook al eens graag een drankje in Den Tennis of in De Stip met de matekens! Ik kijk er alvast naar uit om een zeer energiek en plezant jaar te beleven met de kapoenen! Peace out!

Rein Vandersmissen

Nederige Nandoe

Beste lezer, Ik ben Rein. Dit zal mijn 4de jaar als leiding zijn. Na een jaartje welpen is het weer tijd om voor de kapoenen alles te geven. Ik zal daar samen met Eline, Dries, Hanne, Pär en Kai naar streven. De kids spelen ook naast de scouts een grote rol. Want ik studeer aan de UCLL als leerkracht mijn hoofd vol. Mijn voetbalcarrière heb ik jammer genoeg moeten staken. Maar dat betekent dat ik zoveel te meer van dit scoutsjaar kan maken! Bedankt voor het lezen, Rein!

Xander Mylle

koelbloedige kea

Hallo daar, mijn naam is Xander Mylle en ik ben sinds dit jaar leiding, mijn hobby's zijn volleybal en scouts.