Jong Verkenners

Brent Verdonck

Emma Rutten

Goedlachse Gibbon

Hey hoi! Ik ben Emma ook wel goedlachse gibbon genoemd. Na 11 jaar lid te zijn wordt dit mijn vierde jaar als leiding! Door de week kan je mij vinden in Leuven waar ik mijn bachelor psychologie doe. In mijn vrije tijd ga ik graag dansen, ben ik te vinden in jeugdhuis de Stip en op de scouts! Ik heb alvast super veel zin in dit scoutsjaar!

Raven Van Holsbeke

Selien Brems

Kleurrijk Knobbelzwijn

Hey hey, ik ben Selien aka kleurrijk knobbelzwijn. Ik zit in mijn 4e jaar als leiding: 1 jaar bij de welpen, 2 jaar kapoenen & nu terug bij de allerleukste welpjes! Dit jaar ga ik ook mijn 2e jaar als groepsleiding in. Door de week kan je me vinden in Leuven, waar ik vroedkunde studeer. Ik breng ook graag een bezoekje aan Jeugdhuis de Stip, het liefst van al samen met mijn liefste scoutsvrienden. Laten we er samen een topjaar van maken!!