Kapoenen

Eline Vandenbergh

Paleiselijke Pekari

Heyheyy! Ik ben Eline, op de scouts noemen ze mij ook wel eens een paleiselijke Pekari. Dit jaar start ik aan mijn derde jaar leiding en voor het tweede jaar op rij van de kapoentjes!! Ik begin ook na een jaar adjunct groepsleiding aan mijn eerste jaar als groepsleiding. Door de week kan je mij in leuven vinden, waar ik aan de UCLL sociale readaptatiewetenschappen studeer. In mijn vrije tijd ga ik graag sporten en thee drinken met mijn vriendinnetjes. Tijdens het weekend kan je mij natuurlijk elke zondag op de scouts vinden! Ik heb superveel zin in het nieuwe scoutsjaar, hopelijk jullie ook! Tot zondag!

Emma Rutten

Goedlachse Gibbon

Hey hoi! Ik ben Emma ook wel goedlachse gibbon genoemd. Na 11 jaar lid te zijn wordt dit mijn vijfde jaar als leiding! Door de week kan je mij vinden in Leuven waar ik mijn bachelor psychologie doe. In mijn vrije tijd ga ik graag dansen, ben ik te vinden in jeugdhuis de Stip en op de scouts! Ik heb alvast super veel zin in dit scoutsjaar bij de kapoenen!

Lieze Lemmens

Leutige Lori

Hey hey! Ik ben Lieze, of ook wel leutige lori genoemd. Na 11 jaar lid te zijn geweest, begin ik dit jaar aan mijn derde jaar als leiding. Dit voor de tweede keer bij de kapoentjes. Vanaf dit jaar begin ik aan de opleiding Kleuteronderwijs aan de hogeschool in Diest. In het weekend ben ik op zondag bij de scouts te vinden. Daarnaast breng ik graag tijd door met mijn vriendinnen, zodat we gezellig kunnen bijpraten. Ik heb alvast super veel zin in het nieuwe scoutsjaar. Tot zondag!

Xander Mylle

koelbloedige kea

Hallo daar, mijn naam is Xander Mylle en dit is inmiddels al mijn 4e jaar als leiding. Ik studeer fysica in Leuven en mijn hobby's zijn volleybal en scouts.