Groepsleiding

Kai Haesen

21 Jaar
Communicatieve Cavia

Yow Yow! Kai Haesen a.k.a Hai Cheese a.k.a Communicatieve Cavia hier! Ik ben al lid van de Scouts sinds mijn eerste jaar kapoen en vervolledig nu mijn 4de jaar als leiding en dat dit jaar wederom van de kapoentjes!!! Hiernaast ga ik ook aan mijn tweede jaar als groepsleiding beginnen met mijn geweldige medegroepsleiding! Buiten de Scouts ziet ge mij ronddwalen door de gangen van UCLL in Diepenbeek waar ik supply chain management studeer. Ik nuttig in het weekend ook al eens graag een drankje in Den Tennis of in De Stip met de matekens! Ik kijk er alvast naar uit om een zeer energiek en plezant jaar te beleven met de kapoenen! Peace out!

Selien Brems

21 Jaar
Kleurrijk Knobbelzwijn

Hey hey, ik ben Selien aka kleurrijk knobbelzwijn. Ik zit in mijn 4e jaar als leiding: 1 jaar bij de welpen, 2 jaar kapoenen & nu terug bij de allerleukste welpjes! Dit jaar ga ik ook mijn 2e jaar als groepsleiding in. Door de week kan je me vinden in Leuven, waar ik vroedkunde studeer. Ik breng ook graag een bezoekje aan Jeugdhuis de Stip, het liefst van al samen met mijn liefste scoutsvrienden. Laten we er samen een topjaar van maken!!

Ward Wijckmans

25 Jaar
Scherpzinnige Saterhoen

"Zit die daar nu nog?" Zijt ma zeker! Na 8 jaar als leiding en 4 jaar als groepsleiding ga ik echter wel op ledenpensioen. Niet getreurd, je zal mij nog vaak genoeg op zondag in en rond het lokaal zien rondhuppelen als lokaal- en materiaalmeester. Verder zal ik de andere groepsleiding assisteren en gooi ik, naar de komende fusie toe, mijn gewicht in de strijd voor de Hamse jeugdbewegingen. Buiten de Scouts zie je mij misschien soms terug in loopoutfit, als zytholoog of als de deskundige groen & adaptatie van Herk-de-Stad. Alleszins: tot zondag he!

Even geduld