Groepsleiding

Eline Vandenbergh

Paleiselijke Pekari

Heyheyy! Ik ben Eline, op de scouts noemen ze mij ook wel eens een paleiselijke Pekari. Dit jaar start ik aan mijn derde jaar leiding en voor het tweede jaar op rij van de kapoentjes!! Ik begin ook na een jaar adjunct groepsleiding aan mijn eerste jaar als groepsleiding. Door de week kan je mij in leuven vinden, waar ik aan de UCLL sociale readaptatiewetenschappen studeer. In mijn vrije tijd ga ik graag sporten en thee drinken met mijn vriendinnetjes. Tijdens het weekend kan je mij natuurlijk elke zondag op de scouts vinden! Ik heb superveel zin in het nieuwe scoutsjaar, hopelijk jullie ook! Tot zondag!

Kai Haesen

Communicatieve Cavia

Yow Yow! Kai Haesen a.k.a Hai Cheese a.k.a Communicatieve Cavia hier! Ik ben al lid van de Scouts sinds mijn eerste jaar kapoen en vervolledig nu mijn 5de jaar als leiding en dat dit jaar voor de eerste keer bij de VK's!!! Hiernaast ga ik ook aan mijn derde jaar als groepsleiding beginnen met mijn geweldige medegroepsleiding Eline en Raven! Buiten de Scouts ziet ge mij ronddwalen door de gangen van UCLL in Heverlee waar ik advanced business management studeer. Ik nuttig in het weekend ook al eens graag een gerstenatje in Den Tennis of in De Stip met de matekens! Ik kijk er alvast naar uit om een plezant jaar te beleven met de Verkennertjes! Peace out!

Raven Van Holsbeke