Welpen

Aagje Bertels

Sterke Schildpad

Hey, hoi, hallo mijn naam is Aagje Bertels, maar misschien ken je me ook als 'Sterke Schildpad'. Dit jaar start ik aan mijn derde leidingsjaar en dat mag ik terug bij de allerliefste welpen en dat samen met mijn grote broer! Door de week kan je me in Leuven vinden waar ik met mijn neus in de geschiedenisboeken zit en waar ik af en toe een appelsapje of theetje drink met mijn vrienden. In het weekend vind je me terug bij mijn allerleukste scoutsvrienden! Het vorige scoutsjaar was gewoon goed, 4/5, dus Ik kijk al uit naar dit scoutsjaar! Tot zondag!!

Lieze Lemmens

leutige lori

Heeyyy! Ik ben Lieze Lemmens, ook wel leutige lori genoemd. Na 11 jaar lid te zijn start ik dit jaar aan mijn tweede jaar leiding en deze keer van de welpjes. Na mijn hobby's paalacrobatie en scouts studeer ik ook kantoor aan het campus max college in Tessenderlo. Heb zin in alle leuke activiteiten met jullie. Tot snel!!!

Robert Jans

Kalme Kameleon

Hallo ik ben Robert of de Kalme Kameleon. Dit jaar begin ik aan mijn eerste jaar als leiding bij de welpjes! Buiten de scouts vind je mij op het campus max college in Tessenderlo waar ik wetenschappen wiskunde studeer. Tot zondag!

Tijs Lamberts

wout bertels

betrouwbare bever

Hallo ik ben betrouwbare bever oftewel Wout Bertels. Ik ben al 5 jaar leiding. Deze keer sta ik bij de welpen en dit met mijn zus. Buiten de scouts kan vinden in da hallen van thomasmore geel.