Verkenners

Kawejoveke

Er zijn geen activiteiten op dit moment

Leiding

Gilles Vandenbergh

21 Jaar

Hallowkes, ik ben Gilles (ook wel bekend als een amusante agame). Ik zit in mijn negende jaar op scouts genendijk en mijn vijfde jaar als leiding. In mijn vijfde jaar start ik als leiding van de verkenners. Samen met de medeleiding en de leden gaan we er een fantastisch jaar van maken! Waar ik me buiten de scouts mee bezig hou is studeren. Ik studeer namelijk human resources. Voor de rest ga ik wel eens graag sporten, en in het weekend ga ik ook al eens graag ene drinken met de maten.

Laïss De Spriet

23 Jaar
Gedecideerde Goudplevier

Heyheyyyy! Ik ben Laïss ook wel beter bekend als 'Gedecideerde Goudplevier'. Ik zit nu voor mijn vierde jaar in Antwerpen waar ik Toegepaste Psychologie studeer. Ik ben al 14 jaar bij de scouts en ben nu voor mijn vijfde jaar leiding, dit jaar van de VERKENNERS. In mijn vrije tijd speel ik ukelele, ben ik een drankje aan het bekostigen in Café De Prof of in Jeugdhuis De Stip.. MAAR het liefst van al ben ik zondag in mijn natuurlijke habitat @Scouts Genendijk!!! Groetjesss x

Noah Mylle

22 Jaar
Spitsvondige spinaap

Buenas dias a todos, ik ben Noah, maar ik word vaker gewoon ‘Mylle’ genoemd. Scout in hart en nieren en ondertussen al voor het vierde jaar op rij jong-verkennerleiding. Ik studeer nu al zo een 3 jaar Farmaceutische wetenschappen in Leuven. In mijn vrije tijd vind je me ook wel eens terug in de stip of op het volleybalveld. Ps: je kan me altijd herkennen aan mijn moto-Gp polo

Sam Verdonck

21 Jaar
Standvastige Sifaka

Hey Hey, Ik ben Sam of ook wel bekend als Standvastige Sifaka. Ik zit nu ik mijn vijfde jaar leiding en mag dit doen voor de eerste keer bij de VK’s! Voor de rest volg ik de opleiding medische laboratorium technologie in Diepenbeek en ga ik in het weekend graag iets doen met mijn aller beste scoutsvrienden.

Wouter Geenen

25 Jaar
Stemmig Stekelvarken

Jowjow, welkom op het profiel van Wouter, aka stemmig stekelvarken aka bompi. Voor mijn 9de jaar mag ik dit topteam aan leiding versterken, en dit voor het 3de jaar op rij bij de verkennertjes! Buiten de scouts werk ik momenteel bij jackon insulations als professioneel klusjesman om het febriek draaiend proberen te houden. In men vrije tijd kan je me terug vinden op cafe, genietend van een festivalletje of showke, of al experimenterend in de keuken. Ik kijk alvast uit naar een tof nieuw jaar, jullie ook?

Even geduld