Verkenners

Kawejoveke

Er zijn geen activiteiten op dit moment

Leiding

Bram Lamberts

Fragiele flamingo

Ik ben Bram, ondertussen aan mijn zesde jaar leiding bezig bij scouts genendijk. Dit jaar sta ik bij de verkenners.

Gilles Vandenbergh

21 Jaar
Amusante Agame

Hallowkes, ik ben Gilles (ook wel bekend als een amusante agame). Ik zit in mijn tiende jaar op scouts genendijk en mijn zesde jaar als leiding. In mijn zesde jaar start ik terug als leiding van de verkenners. Samen met de medeleiding en de kids gaan we er uiteraard weer een fantastisch jaar van maken! Waar ik me buiten de scouts mee bezig hou is studeren. Ik studeer namelijk human resources. Voor de rest ga ik wel eens graag sporten, en in het weekend ga ik ook al eens graag stunten.

Kai Haesen

21 Jaar
Communicatieve Cavia

Yow Yow! Kai Haesen a.k.a Hai Cheese a.k.a Communicatieve Cavia hier! Ik ben al lid van de Scouts sinds mijn eerste jaar kapoen en vervolledig nu mijn 5de jaar als leiding en dat dit jaar voor de eerste keer bij de VK's!!! Hiernaast ga ik ook aan mijn derde jaar als groepsleiding beginnen met mijn geweldige medegroepsleiding Eline en Raven! Buiten de Scouts ziet ge mij ronddwalen door de gangen van UCLL in Heverlee waar ik advanced business management studeer. Ik nuttig in het weekend ook al eens graag een gerstenatje in Den Tennis of in De Stip met de matekens! Ik kijk er alvast naar uit om een plezant jaar te beleven met de Verkennertjes! Peace out!

Sam Verdonck

22 Jaar
Standvastige Sifaka

Hey Hey, Ik ben Sam of ook wel bekend als Standvastige Sifaka. Ik zit nu ik mijn zesde jaar leiding en mag dit doen voor de tweede keer bij de VK’s! Voor de rest werk ik als laborant in het ziekehuis van lier op de afdeling pathologie. In mijn vrije tijd ga ik in het weekend graag iets doen met mijn aller beste scoutsvrienden.

Selien Brems

22 Jaar
Kleurrijk Knobbelzwijn

Hey hey, ik ben Selien aka kleurrijk knobbelzwijn. Ik zit in mijn 6e jaar als leiding, maar begin nu aan mijn 1e jaar bij de verkenners! Door de week kan je me vinden in Leuven, waar ik aan mijn laatste jaar vroedkunde bezig ben. In mijn vrije tijd vind ik het heel fijn om een theetje te drinken met vriendinnen, maar het liefst van al ben ik natuurlijk bij mijn scoutsvriendjes. Laten we er samen een topjaar van maken!!

Even geduld